SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. przywództwa na podstawie oglądania krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Dersu Uzała; Akira Kurosawa
Prekursor; Grzegorz Królikiewicz, Posada; Ermanno Olmi
Mój najlepszy szatan; Werner Herzog
Cube; Vincenzo Natali, Uwolnić orkę 2; Dwight H. Little
Harry Potter i Zakon Feniksa; David Yates
Asoka Wielki ; Santosh Sivan, Tango; Carlos Saura
Płonące Siodła; Mel Brooks, Kruk; Alex Proyas
Spokój; Krzysztof Kieślowski
Wielka Heca Bowfingera; Frank Oz, Lśnienie; Stanley Kubrick
Krucjata Bourne’a; Paul Greengrass
W krzywym zwierciadle: Europejskie wakacje; Amy Heckerling
ĆWICZENIE NR 3: opracować muzyczną grę integracyjną na podstawie tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Niebiesko-Czarni, Mamy dla was kwiaty, Flapjack, Ruthless Kick
Pantera, Vulgar Display Of Power, Presley, Elvis, Heartbreak Hotel, Skinny Puppy, Rabies
Faith No More, King For A Day, Fool For A Lifetime, Master;s Apprentices, Master;s Apprentices, Sting, …Nothing Like The Sun
Nine Inch Nails, Fragile
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka jednoznacznego spisywania niejasnych instrukcji. Przygotować obrazkową zasadę stosowania jednej zponiższych suplementów:
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
106.0, Antybiotyki peptydowe – kolistyna
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
50.0, Dermatologiczne leki przeciwgrzybicze do stosowania ogólnego – terbinafina
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
12.1, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna i sulfasalazyna – produkty do stosowania doustnego
90.1, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania pozajelitowego