Zadanie domowe – wykładowcy i instruktorzy – grupa sprzedaż i obsługa klienta


SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. przywództwa na podstawie oglądania krótkich scen z jednego z następujących filmów:

  • Dersu Uzała; Akira Kurosawa
  • Prekursor; Grzegorz Królikiewicz, Posada; Ermanno Olmi
  • Mój najlepszy szatan; Werner Herzog
  • Cube; Vincenzo Natali, Uwolnić orkę 2; Dwight H. Little
  • Harry Potter i Zakon Feniksa; David Yates
  • Asoka Wielki ; Santosh Sivan, Tango; Carlos Saura
  • Płonące Siodła; Mel Brooks, Kruk; Alex Proyas
  • Spokój; Krzysztof Kieślowski
  • Wielka Heca Bowfingera; Frank Oz, Lśnienie; Stanley Kubrick
  • Krucjata Bourne’a; Paul Greengrass
  • W krzywym zwierciadle: Europejskie wakacje; Amy Heckerling

    ĆWICZENIE NR 3: opracować muzyczną grę integracyjną na podstawie tekstu do jednego z poniższych przebojów:

  • Niebiesko-Czarni, Mamy dla was kwiaty, Flapjack, Ruthless Kick
  • Pantera, Vulgar Display Of Power, Presley, Elvis, Heartbreak Hotel, Skinny Puppy, Rabies
  • Faith No More, King For A Day, Fool For A Lifetime, Master;s Apprentices, Master;s Apprentices, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Nine Inch Nails, Fragile

    ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka jednoznacznego spisywania niejasnych instrukcji. Przygotować obrazkową zasadę stosowania jednej zponiższych suplementów:

  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 106.0, Antybiotyki peptydowe – kolistyna
  • 16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
  • 50.0, Dermatologiczne leki przeciwgrzybicze do stosowania ogólnego – terbinafina
  • 16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
  • 12.1, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna i sulfasalazyna – produkty do stosowania doustnego
  • 90.1, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania pozajelitowego