Problematyka uzupełniająca – – dydaktycy – grupa biznes


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: stworzyć studium przypadku dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy krótkich scen z wybranego z następujących filmów:

  • Projekt dziecko, czyli ojciec potrzebny od zaraz; Adam Dobrzycki
  • Żegnaj małpko; Marco Ferreri, Bar pod młynkiem; Andrzej Kondratiuk
  • Czy pamiętasz Doly Bell?; Emir Kusturica
  • Pułapka; David Slade, Klatka dla ptaków; Mike Nichols
  • Uniesie nas wiatr ; Abbas Kiarostami
  • Rocky 5; John G. Avildsen, Refren; Krzysztof Kieślowski
  • Buntownik z wyboru; Gus Van Sant, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
  • Tora! Tora! Tora! – Atak na Pearl Harbor; Kinji Fukasaku
  • Wiecznie młody; Steve Miner, Przyczajony tygrys, ukryty smok; Ang Lee
  • Garfield; Peter Hewitt
  • Pieniądze to nie wszystko; Juliusz Machulski

    SYMULACJA NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na bazie teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:

  • Pink Floyd, The Piper at the Gates of Dawn, Voo Voo, Zapłacono
  • U2, Zooropa, King Crimson, 21st Century Schizoid Man, Godflesh, Streetcleaner
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin, Young, Neil, Ragged Glory, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Brygada Kryzys, Centrala

    ZADANIE NR 3: – Kwestia intuicyjnego formułowania profesjonalnych poleceń. Przygotować obrazkową procedurę aplikowania dowolnej znastępujących tabletek:

  • 101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 160.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – oksykarbazepina – stałe postacie farmaceutyczne
  • 204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
  • 135.1, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – sirolimus
  • 164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
  • 1.0, Leki blokujące receptory histaminowe H2 – stosowane doustnie